Report: WrestleMania 30 Location Revealed

It’s been rumored for months and now it’s been reported by a local radio station: WrestleMania 30 is coming to the New Orleans Superdome for the first time in 2014.

An official announcement is expected this month, around the time of WWE’s Elimination Chamber event takes place from New Orleans.

The Superdome hosted the NFL’s Super Bowl this past weekend and hosted 68,568 fans. The maximum capacity for footaball games is 76,468 fans.

  • Download the SEScoops Mobile App for iOS (Android coming soon):


  • Doyouevenn

    Better than MSG, where it only seats 20k people and they want another ppv greedy fucks, they already have survivor series and other major events. WM 20 should’ve been somewhere with 60k + people

    • Doyouevenn

      jimmies have been rustled

    • ADementedJim

      MSG is all about tradition, something peopel who have neever been there, don’t understand. There is an actuall reason they call it the “Mecca of Wrestling.” Bruno Sammartnio sold out the building 20 times….Hulk Hogan filled that arena dozens of times. Get a clue you mark,

    • Rawwrds

      y so there can be just another layer of people that can’t see shit from the dick bleeds

    • ADementedJim

      MSG is all about tradition, something people who have never been there, don’t understand. There is an actual reason they call it the “Mecca of Wrestling.” Bruno Sammartnio sold out the building 20 times….Hulk Hogan filled that arena dozens of times. Get a clue you mark

      • Roger Penland

        actually Bruno sold the place out nearly all of his 187 headline appearances there….

  • ECWwasbad

    Should be Wembley.

    • ADementedJim

      It will never be in a European city due to the time differences…would make for a very difficult PPV.

    • JamieEvsxx

      unless there’s a day when they decide it’s ok for a pre-taped PPV…unfortunately Wrestlemania will never be at Wembley…=(

      • EMPunk

        That’d be sweet but spoilers for WM would be all over the place.

        • Roger Penland

          I WOULD NOT be okay with that.

        • JamieEvsxx

          yeah I know, that’s pretty much why you can’t win either way with PPVs in the UK or just anywhere in Europe in general…you either tape the PPV like you would tape Smackdown every Tuesday or Raw if it’s in a different country and get spoilers everywhere like you said (which is why they’d never be ok with a taped PPV, especially Wrestlemania, I think we’d be in the Twilight Zone if they were ok with taping Mania lol), or they’d have to try to figure out a reasonable time for the PPV to start so it fits with both the US time zone and the UK time zone which would be a pain in the arse since there’s such a huge time difference…if the whole world had the same times then this would be easy lol…=P

  • Andrew Campbell

    I guess WWE didn’t learn anything from the power-cut during the Super Bowl this past Sunday. In all seriousness though, it’s a great city and stadium to host a WrestleMania.

    • ThurgoodSinbad

      So freakin’ excited. I was praying it would be in Nola. Dream come true… so this had better be true.

    • wwetnadudez

      But no, it was Beyonce’s fault, you know its true

      • Randy

        Lol no it was the Shield. XD

      • joe

        I thought it was the Undertaker

      • Franco Canales

        haha yeah I thought it was the Shield too, but I couldn’t help thinking Y2J !

    • DigitalWWE

      Roman Reigns did not approve of the niners losing.

    • WCWPunk

      If WWE doesn’t hire Beyonce to do a halftime show for Wrestlemania, then they’ll be fine :O

    • andy_noballs

      ok. another stupid comment.

    • Kenny L. Cobb Jr.

      Dude, what is man-made will fail at some point int time. Okay!

  • Lord Spliffmeister

    They need to go the Chi!

  • Randy James Crawford

    It should go to Toronto, Ontario, I could actually go no problem lol.

    • Donte Shoshona Gopual

      damn i wanted it in toronto too

      • fatneal

        fuck canada…yall gave us beibs and drake…and half-assed iraq war support lol

  • Noach

    How much do you wanna bet that WWE gets a tax break for bringing an event like this to New Orleans?

  • fatneal

    im kinda disappointed…i thought wrestlemania 30 was going to be epic… i thought it was going to be held in “jerry world” that way they could break some attendance records… but whatever super dome it is

    • Bushwald Sexyface

      If I’m not mistaken, Jerry’s world is commited to NCAA basketball on the date or around the date so they couldn’t host it.

      • fatneal

        oh really? didnt know that…oh well then…it would have been great tho

  • Late Train

    Judging by pics I’ve seen, it seems like a pretty good stadium for a Wrestlemania.

  • Jake

    How could they not host it at MSG? Just up the ticket prices if money is the issue

  • Frank


  • Frank

    If WrestleMania 30 is not in MSG we all Roit!

    • WCWPunk

      Makes perfect sense, seeing Wrestlemania one, ten, and twenty were all held at Madison Square Garden. Its a time honored tradition that Wrestlemania is hosted by MSG every 10th Wrestlemania. Won’t seem right if WM is not at MSG next year.